My Fav. Place

Monday 28 May 2012

Air terjun Sagil

Minggu lepas, aku bawak anak2 semua gi mandi air terjun.
ni kira first time diaorg berendam kat air terjun seumur hidup
memang jakon betol diaorg tu..hahaha
excited sangat2..aku pon lama dah tak pegi, last pegi time amik spm.
lepas abis je paper subject mate, terus cabot ngan member gi sini..
konvoi motor ramai2, semua bercouple2,cintan monyet...aku main tumpang je ngan member..
pengalaman best tu..org amik spm tak bwk beg, aku amik spm, siap bwk bwg, dlm baju da standby baju nak mandi...salin baju kat esso tangkak..pastu nak balik, ada roadblock lak tu, tapi lepas lariiiiiiiiiiiiiiii..memang nakal masa tu..
tapi byk yang tak berubah...toilet tetap busuk..huhuhuhu
tak boleh blah,.,nasib air terjun best giler..sampai sana pukul 9 pg, sampai pukul 4 ptg kitaorg berendam..
dalam air..anak2 semua tak nak balik...masak betol aku..
kene dengan pujuk diaorg tu, ok lah semua..balik je, masuk kete, semua pengsan tido... :)
next time diaorg ajak datang lagi...sengal2lah badan mama kau ni lagi...

sejuk gile air nyer

11 comments:

Pen Biru said...

lama beb tak mandi air terjun sejak berita tikus kenceng sana sini..hahahah

Ayen... said...

sy pun dah lama x mandi kat air yg pandai terjun ni....

Kakzakie Purvit said...

Kakak rasa dah 5 tahun kakak tak jejak airterjun Sagil. Kalau pergi boleh singgah Tangkak beli kain bau atau kain langsir kan :)

hanginsepoi2 said...

Pen Biru : ye la..baru aku teringat..huhuhu


Ayen : hamboi, bergurau senda lah pulak...


Kak Azie : betul tu kak..saya tgk geram je kain ela, lawa2..

Unknown said...

besnyer air terjun... lamaaaaaa xmandi ayaq terjun.. bila tah nak leh pi.. sekarang perlis musim ujan ngan angin.. takut.. huhu

nabilah_2908 said...

lama dah tak ke sini...org kata dah tak best...

hanginsepoi2 said...

eeiyss : lagu tu ka..bahaya tuh


nabilah : best, masih sama mcm dulu, cantik n bersih..

Ayen... said...

hahahahahaha....malu pulak rasenye bile kena sound gitu.

hanginsepoi2 said...

ayen : ye ke ..ellleeehhhhhhhhhh

Unknown said...

Pernah pergi Sagil mmg sejuk gigil2...gagagagaga! Tp skrg ni klau ajak pergi air terjun jd takut ler pulak lepas peristiwa kepala air kat ulu bendul N9 tu...huk3

hanginsepoi2 said...

marya : huih, ingat lagi citer tu..ngeri ek..huhuhu