My Fav. Place

Friday, 25 May 2012

KFC

Bila perut mendidih
tengok pulak KFC..
pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

tup tup ayaq liuq cheq  jatuh menitik ni ( penang tone )
ape ke sedap benor KFC ni sampai teman teringin pepagi ni , aje nyer yer ( perak tone )
tapi nok buak guano , pepagi dok elok make pah pod, woaloh gak ( kelantan tone )
sodap bobonar lak mata den nengok makanan ni hah, membongaklah kalau tak terliur    (N.sembilan tone )


hari tu lah, gi makan KFC..terbau2 lg ni

dah, dah..nak sambung keje balik ( sentap sendiri (>_<), sape suh tengok gambar kfc pepagi yang hening ni ) minggu ni wajib balun jugak ayam 3 ketul!! *peh, tamak.com haku ni*

9 comments:

Kakzakie said...

Pagi-pagi tayang KFC manalah tak terliur... kakak suka mixed vege dia..

Ayen... said...

hahahaha....berat mu ni.

Gen2Merah said...

Kepsi ni memang sadap2 gilak bah (sabah tone).. ehe

hanginsepoi2 said...

Kakzakie : memang sedap tu kak =)


Ayen : beghat2, hihihi


Gen2Merah : aku sukak tone sabah jugak bah..hihihi

mia izzati said...

baru layan kfc...sebelum buka pintu kfc..kemain lapooo..lepas tu muak plakkk

Pen Biru said...

apa citer blog lama?

hanginsepoi2 said...

Mia izzati : memang selalu mcm tu kan,huhuhu



Pen Biru : ada lagi, still update lg..cuma aku je dpt baca.. :)

Marya Yusof said...

KFC... Idamanku selalu... Eh, lama tak mamam KFC...huk3... Antara list wajib makan balik Msia sok! :)

hanginsepoi2 said...

Marya : mmg wajib pekena KFC ni..hehehehe