My Fav. Place

Thursday 31 May 2012

Musim Orang Kahwin

time cuti sekolah pertengahan tahun biasalah memang time orang sibuk buat keje kahwin
macam aku dulu aku tak pilih pertengahan tahun tapi aku pilih cuti sekolah hujung tahun
time tu best sikit, musim tengkujuh, sejuk wooooooooo
 tapi tak jugak bunting pelamin..maknenyer tak gelojohlah tu..wakakakaka
kat taman aku je, dah ada jemputan jumaat sampai ahad ni. nak pegi ke tak nak tak tau lagi
kalau nak tau, aku ni jenis yang tak suka gi rumah orang kawin
tak tau kenapa dari dulu lagi
maybe faktor cuaca pon iyer kot, ai kan puteri lilin..hakkkktuihhhhhhh
*meh lempangggggggg laju2 biar sedar diri sikit..#* 
kalau aku pegi pon, cepat2 makan, pastu cepat2 balik 
tapi anak2 aku suka pegi umah orang kawin kecuali yang sulung tu
ai, ikut jejak mak kau nampak! huhuhuhu 
Biasanya aku ghalib tengok pengantin ngan kek dia je
pelamin tak berapa nak menggoda hati ni
bila tengok pasangan pengantin je mesti terpikir...
"syoklah korang malam ni"..gurlpp, sambil telan air liur....kehkehkeh
dah sebelum merapu meraban, baik aku sambung keje dulu...
tata! 

7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kek pengantin walau biasa-biasa aje pun kalau diagih-agih tetap nak merasa juga...

Pen Biru said...

ekekekekk..meh nak tlg lempangkan

wahida said...

punya byk dpt jemputan kenduri minggu ni...takut tak terpergi semuanya...


salam....tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

Ayen... said...

terase mcm nak naik pelamin skali lg je bile bace n3 ni,kuang3.....hahahaha.

Unknown said...

As salam Ikin,

Blog baru?! Terkejut jgk... Ni baru nak singgah... hehehe...

Tersenyum2 saya baca tau!

Teringat ms duk atas pelamin dulu ada sorang kakak ni kwn hubby, boleh lak dia sound kat situ tgh org ramai "Dah punch card ke blom?" ...erk!

Sabor je lah... buat2 tak paham... Hubby dah tergeleng2 tersipu2...uwek! hehehe ;p

Tp marya mmg suka pergi kenduri kawin, suka tgk pelamin, tgk pengantin, rasa makanan sedap ke tak...teruk kan...? hehehe... Tp komplen dlm hati je lah.. tak baik kan ngumpat! ops! terlebih sudah...

Ni nak baca mana yg sempat, td masa tgk2 tv teringat lak yg Ikin dah tukar blog tu yg terus terjah...

Keeps blogging ya! :))

hanginsepoi2 said...

Kak Azie : betul tu kak..dah kalau mkn kat umah org, semuanya sedap kan..hehehe



Pen Biru : eh, eh nak lempang pengantin ke lempang lelaki manja..hahaha, mesti salah komen kat n3 ni



Wahida : Welkam babe..



Ayen : o ye ke..uhuk3




Marya : Wasalam....
jangan lah terkejut..ikin mmg selalu buat gempak..hahahaha



kisah dah punch card ke belom mmg kelakar....ada je member yg menyakat ek..kenangan tu..hahahaha


sorry lambat reply..baru balik dari bercuti panjang..hehehehe.
nanti ikin terjah blog mar balik k :)

nabilah_2908 said...

cuti sekolah = musim mengawan..heeeee... (^_^)

sy tak suka gi kenduri kahwin ni..melainkan saudara mara...harus la kan.. :)