My Fav. Place

Wednesday, 30 May 2012

Tonsil

Tonsil
salah 1 sakit yang tak best
aku selalu kene
memang tak best je rasa tekak ni
nak makan ape pon susah,nak telan airliur pon sakit
dah lah bengkak, merah, kadang2 tu ada lak ulser melepak kat situ
lagi sakit beb. aku selalu nya mc pasal tu la
hampir tiap2 bulan.doktor cakap sebab stress so kene pantang ckit
tak boleh makan benda2 yg manis
aku ni jarang nak makan benda2 yang manis
minum air manis pon sekali sekala je..
macamane nak atasi masalah tonsil ni ek
kalau bangun tido je, mesti perit je rasa tekak ni
nak minum air pon terasa macam tekak tu di hiris2
rasa pedih dia memuncak, hampir sama macam lagu yang teratas 1 dalam carta fulamak tu
tak boleh tahan wooooooooooooooooooooooo 
eh!, ada kene mengena ke tonsil ngan lagu...
merepek meraban pepagi buta ni
dah, nak sambung keje balik.bye 

5 comments:

Ayen... said...

banyakkan minum air masaklaa...selain mengelak tonsil,air masak jgk boleh menyedapkan suara.xdelaa sengau2 lagi,kuang3......hahahahaha.

hanginsepoi2 said...

jahatla u ni..huhuhu

Ayen... said...

kahkahkahkahkah....x baiklaa ckp org jahat.

Marya Yusof said...

Dah elok ke tonsil bengkak ni, Ikin? Moga cepat sembuh, kita pun tak tahu nak bg petua apa tp yg Ayen ckp tu ada betul jgk :)

hanginsepoi2 said...

Ayen : ok2, u mmg budak baik kan...(uwekkkkkkkk)


Marya : da ok dah mar.tq babe..ayen ckp mmg betol sokmo..hahahaha